Van egy kis önképzavara, de így is dögös a 4509 GTR, amely az egyik legjobb japán sportkocsiból készül, rendelésre.
Az autó egy japán tuningcég, a VeilSide műve, és bár ez alig látszik rajta, egy 1993-as Toyota Supra mechanikájára épül. Csak az oldalablakok formája árulkodik, és a motortér tartalma, a forma nagy része azonban a Bentley típusainak stílusát imitálja. Másolatnak ugyan nem neveznénk, hiszen az arányok teljesen mások, és a részletek sem stimmelnek mindenütt, de az utalás azért egyértelmű. A 4509 egyébként nem spórolós Bentley-utánérzés, legalábbis erre utalnak a 20 hüvelykes első és a 22-es hátsó felnik, amelyek egyenként is egy kisebb vagyonba kerülnek, illetve az a tény, hogy az egész karosszéria karbon-, illetve üvegszálas műanyagokból készült.
A Supra mechanikáját persze megtartották, ami nem is csoda: a 3 literes hathengeres valószínűleg a legjobban tuningolható motorok közé tartozik a világon. Léteznek bő ezer lóerős kivitelek is, de a tuningmesterek ebben az esetben megelégedtek egy kevésbé szélsőséges átalakítással. A motor csúcsteljesítménye 680 lóerő, a maximális nyomatéka 745 Nm lett – mindez egy ikerturbós HKS átalakító készletnek köszönhető. A motor teljesítményéhez igazították a többi főegységet is: a 4509-es versenykuplungot, sport-kipufogórendszert, nagyteljesítményű fékrendszert és alaposan leültetett, keményre hangolt futóművet kapott.
A pontos árát egyelőre nem ismerjük, de a Benley-arcú Supra végeredményben aligha lesz nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy Continental GT, legalábbis az alapján, hogy milyen mélyre hatók a változtatások.