A beetetésként közölt vázlatok után megérkeztek az első valódi fotók is a Hyundai i40cw-ről: nem okoznak csalódást, pont ilyennek vártuk.
Hivatalosan a Genfi Autószalonon mutatják be a középkategóriás kombit, amely érdekes módon megelőzi a limuzint, de szokás szerint már előre kiadtak egy fotósorozatot a Hyundai új reménységéről. A látvánnyal nincs is baj, a technika is jónak ígérkezik, kérdés, hogy élőben milyen benyomást kelt majd a prémium-minőségre törekedő koreai.
Azt már megszoktuk, hogy az új i betűs Hyundaiok egységes arcot mutatnak: a hatszögletű hűtőmaszkból mosolygós változatot szabtak a családi kombira, a húzott szemű lámpák elöl-hátul rímelnek, az oldallemez törése pedig pont annyi izgalmat visz a sablonos kombiformába, hogy ne tűnjön unalmasnak.
A technika is rendben szokott lenni a koreaiaknál, bár senki nem fog szívrohamot kapni a lóerőadatok alapján. A két közvetlen befecskendezésű benzinmotor közül a 135 lóerős 1,6-oshoz csak hatsebességes kézi váltó jár, míg a kétliteres, 177 lóerőshöz már rendelhető automata is. Dízelből első körben két 1,7-es közül lehet választani, 115, illetve 136 lóerővel, de szintén csak az erősebbhez kapható a hatsebességes automata. Később egy kétliteres, illetve egy Blue Drive névre keresztelt extra takarékos 113 lóerős dízelt is terveznek. Minden motorhoz kapható lesz stop-start rendszer.
Az igazi vonzerejét az i40cw-nek persze nem a motorok adják majd, a hatmillió forint körülire becsült alapár és az elburjánzott szériafelszereltség kombinációja inkább emeli a flottamenedzserek és családapák pulzusszámát. Kilenc légzsák, visszagurulás-gátló és parkolóasszisztens alapáron jár a kombihoz, és a csomagtartó 553 literje is tekintélyes méretnek számít a kategóriában.
Szép, szép a fotók alapján, belülről sem tűnik túl ijesztőnek, de egy autó minőségérzetét csak élőben lehet megítélni. És a Hyundainak pont ezen a téren van félnivalója: hiába ígérnek Audi-minőséget, a vezetőülésből körülnézve nem biztos, hogy annyira meggyőző lesz az i40cw kidolgozása, mint a jól bevilágított fényképeken.

Az oldalról ajánljuk
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Hírek
44 ezer Audit hívnak vissza, a fél modellpaletta érintett
A probléma digitális műszeregységgel kapcsolatos.
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
