Bár Norbert Reithofer, a BMW vezérigazgatója már egy ideje hivatalosan bejelentette, sőt, kisebbfajta előkampányt is indítottak a cégcsoport régi-új márkájának, a hivatalos bevezetésre mostanáig várni kellett.
Az i-Setta, mint neve is mutatja, leginkább a fiatalos, jópofa városi kisautóhoz áll majd legközelebb, első típusa a 2013 Megacity lesz, mely - mint neve is mutatja - várhatóan két év múlva lesz szériagyártáshoz közeli állapotban bár kíváncsian várjuk, mennyire lesz köze a már kiszivárogtatott képeken látható hátrafelé nyíló ajtajú, kicsi kupéhoz. 2015-ben és 2017-ben az i-modellcsalád tovább bővül majd ezen, alig négy méter hosszú, kupé alapjain.
A Megacity a maga nemében úttörő lesz, hiszen teljes egészében karbonszállal megerősített műanyag belső vázat (CFRP) használ acél helyett. Ezt a Moses Lake (Washington állam) melletti, e célra felépített teljesen új gyárban készítik majd. A váz maga - kiviteltől függően - 250-350 kilót nyom majd.
A Megacitiyben előreláthatólag ugyanaz a hajtáslánc dolgozik majd, mint a 2012-ben bemutatandó ActiveE-modellben: lítium-ion akkumulátorok adják a kakaót egy 172 lóerős, 249 newtonméteres villanymotornak. Bár nem állnak rendelkezésre pontos adatok, az ActiveE hatótávolsága 160-170 kilométer, így várhatóan a Megacityé is hasonlóan alakul majd.