Nyakunkon a hátsókerekes Subaru
Genfben mutatják be a régóta belengetett, Subaruval közösen fejlesztett, FT-86 néven emlegetett Toyotának második generációs tanulmányautóját - aminek már rég a szériaautónak kellene lennie, de még mindig FT-86 II conceptnek hívják. Édestestvéréről eddig keveset lehetett hallani, de most vége a nagy hallgatásnak: a március 3-án induló svájci kiállításon ott lesz a Subaru emblémás sportkocsi is.
Sokat persze nem árultak el róla, mindössze egyetlen ízelítő képet jelentettek meg, amin a motor és a hozzávetőleges körvonalak látszanak. Ezek alapján kerekebbnek tűnik az orra a Toyotánál, de ez lehet becsapás is - talán inkább a technikát szerették volna felvillantani a japánok.
Annyi biztosnak tűnik, hogy a Subaru összkerekes hagyományainak véget vető hátsókerekes sportkocsiba egy kétliteres bokszermotor kerül, amelyből egy 200 és egy 260 lóerős turbós változatot terveznek. Csak az a kérdés, hogy a mostanáig egekbe magasztalt (hosszanti sík mentén) szimmetrikus összkerékhajtás szlogen folytatásaként meg merik-e lépni a szimmetrikus hátsókerékhajtás reklámszöveget.