Eddig is nehéz volt felismerni az Aston Martin különböző típusait, de most már nagydoktori kell hozzá, hogy meg lehessen állapítani, melyik modellel állunk szemben. A hangzatos Virage néven köztes modellt mutatnak be Genfben, amely a közönséges DB9 és a DBS csúcsmodell között tátongó űrt tölti be.
A lassan már unalomba fulladó sablonos Aston-arc mögött a szintén jól ismert hatliteres V12-es teszi a dolgát, ezúttal 497 lóerőre és 420 Nm-re hangolva. A hatsebességes ZF automata váltót kormány mögötti fülekkel lehet kapcsolgatni, a viszonylag rövid végáttételnek köszönhetően sikerült öt másodperc alá szorítani a százas sprintet.
Mielőtt ásítva legyintenénk a Virage láttán, érdemes megjegyezni, hogy a húsz colos kerekek karbon-kerámia féktárcsákat takarnak, ami azért még mindig ritkaság egy szériaautónál, még ha egy közel ötvenmillió forintos Aston Martinról is van szó. Ettől eltekintve ugyanazt a ragasztott alumínium platformot használja a Virage, mint az összes többi Aston, bár a gyáriak esküsznek, hogy minden eddiginél precízebben hangolták a Virage futóművét, és a hangszigetelésen is sikerült finomítaniuk.
Nem sokkal a genfi bemutató után már kapható is lesz a Virage és vászontetős testvére, a Volante. Meglepő lenne, ha egy ilyen köztes modellel valóban növelni tudnák az eladásaikat a gaydoniak, de mostanában minden gyártó nem létező szegmenseket próbál feltalálni - az Aston Martinnak legalább nem kellett különösebben megerőltetnie magát, hogy kiizzadjon egy új modellt, amely ráadásul kellemes arányaival talán jobban is mutat, mint a behemót DBS.