A Hyundai vezetőségét „megdöbbentette”, hogy a BMW új almárkájához az i előtagot használja. Jogi szakértőkkel vizsgáltatják, nem sértik-e a müncheniek a védjegyüket, hiszen ők már jó ideje használják az i plusz egy szám kombinációt európai típusaikhoz.
Azért pikáns a helyzet, mert a Hyundai pont azzal az indokkal használ Európában jól csengő nevek helyett számokat, hogy a márkát ezzel is a prémium brandek felé tolja. Ugye, a három német presztízsmárka mind szám, illetve betűkombinációkat használ, ezért a Hyundai úgy gondolta, az i10-et laza párhuzamba állítja a 750i-vel.
Ezen persze nincs semmi kivetnivaló, de a Hyundai a BMW új almárkájának hírére, amely egyelőre az i3 és az i8 prototípusokból áll, kicsit berágott. Nyilvánvalóan hasonlítanak a típusmegnevezések, de Ian Robertson, a BMW sales és marketing igazgatója azzal védekezik, hogy ők csak egyszámjegyű kódokat alkalmaznak.
Nem valószínű, hogy bárki is összekeverné az i8-ast az i10-essel, de a védjegyek kérdése mindig is kényes téma volt az autóiparban. A Porsche például 901-esnek szerette volna nevezni az első 911-est, de a Peugeot fenyegetésére mégis átnevezték a típust.