A Singer autói az ős-911-es utánozhatatlan stílusát egyesítik a legkorszerűbb műszaki megoldásokkal.
A kaliforniai vállalkozás az autófelújítás és az autóépítés sajátos egyvelegét alkalmazza az 1994 előtt gyártott Porsche 911-esen, lényegében új típusváltozatot hozva létre ezzel. A prototípust már 2009-ben bemutatták Észak-Amerika legnagyobb, klasszikus autókat felvonultató eseményén, a Pebble Beach Concours d'Elegance-on, de csak mostanra jutottak el odáig, hogy akár nagyobb mennyiségben is képesek előállítani saját Porschéjüket. A munkához persze kell egy eredeti, léghűtéses 911-es, és az autó papíron továbbra is Porsche marad, de minden porcikáját átalakítják vagy kicserélik, hogy érzésre igazi korszerű sportkocsit faragjanak belőle.
Az amerikai 911-es érdekes egyveleg: az orr-része a 70-es évek utcai Porschéit idézi, a hátsó kerekek körüli szélesítések viszont a legbrutálisabb verseny-911-esek stílusát hozzák. Az összkép mégis egységes, ugyanakkor kellőképpen fenyegető. A futómű geometriáját is átalakítják, a rugóstagok pedig a Bilstein aktuális választékából valók, így nyoma sincs a harminc-negyven évvel ezelőtti Porschék félelmetes kipördülési hajlamának. A 911-es gyári fékei ugyan korának legjobbjai közé tartoztak, de ezeket is korszerű Brembo szerkezetekre cserélik. Szükség is van a fékerőre, hiszen az autó farába 3,8 literes, 410 lóerős, léghűtéses hathengeres kerül, azaz a Singer nagyjából úgy mehet, mint egy mai 911 GT3-as.
A korszerű klasszikus alapáron nagyjából 200 ezer dollárba – átszámítva mintegy 40 millió forintba – kerül majd, de nemigen kételkedünk benne, hogy lesz, aki a gyári új Porsche helyett inkább ezt választja.