Alig kezdték el forgalmazni az új luxusmodellt, az ABT tuningműhely már rá is vetette magát. A sietség persze nem véletlen, egyrészt a tuningcégek épp az ilyen átlagtípusok átalakításával szerzik ügyfeleik javát, az ABT pedig igen szoros kapcsolatot ápol az Audival, így nyilván már a premier előtt megkaptak minden információt a tuningcsomag kifejlesztéséhez.
Egyelőre azokat a változatokat vették kezelésbe, amelyek várhatóan igazán népszerűek lesznek: a két 3 literes V6-ost. A TDI motor teljesítményéhez 37 lóerőt tudtak hozzátenni a tuningmesterek, viszont eközben a maximális forgatónyomaték is megemelkedett 100 Nm-rel. Így 282 lóerőt és 610 Nm-t hozhat elő a hathengeresből a padlóig taposott gázpedál. Ez már érezhető különbséget jelent – különösen a nyomatéknövekedés okoz látványos javulást az autó gyorsulásában. Az autó dinamikájára vonatkozó adatokat egyelőre nem közölték, de valószínű, hogy a 100 km/h-s sebességet 6 másodpercen belül el lehet érni az ABT A6-ossal. A kompresszoros, benzines, V6-os TSI motor tuningját szintén vállalja az ABT, ebből 410 lóerőt hoznak ki.
Ahogy a motorok teljesítményét is visszafogottan növelik, az A6-os küllemét is óvatosan változtatták meg. A karosszéria alsó peremére ugyan kötényezés kerül, és a kerekeket, illetve a kipufogóvégeket is kicserélik, igazán egyik módosítás sem szól bele drasztikusan az alapmodell karakterébe. Épp csak annyit változtatnak az összképen, hogy a többség ízlését még ne sértsék a módosítások, és az autó megbízhatóságát se befolyásolják a motor átalakításai, de azért már érezhető, látható legyen a tuning hatása.