Stuttgartban tudják, hogy mindig van egy vásárlóréteg, amely mindig hajlandó többet fizetni még néhány lóerőért. Nekik szánják a Panamera S Turbót: 50 lóval erősebb, így valamivel nagyobb a végsebessége, és jobban is gyorsul, mint az eddigi csúcsváltozat.
A Turbo S változat megjelenése várható volt: a Porsche eddig lényegében minden modelljéből adott ki hasonló jelzésű csúcsmodellt, a 4,8 literes V8-as turbómotor tartalékait pedig még messze nem aknázták ki. Az 550 lóerős kivitel persze nem sokkal gyorsabb, mint az 500 lovas Turbo, legalábbis a számok alapján. Az S 4,2 helyett 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig csupán 3 km/h-val nőtt, 303-ról 306 km/h-ra, de ezúttal nem is a dinamika javítása volt az elsődleges szempont, hanem hogy a Porsche túl tudja licitálni a konkurenciát. Így ugyanis erősebb lett a csúcs-Panamera, mint a Mercedes CLS 63 AMG, a kifutó M5-ös BMW vagy akár a leköszönő Audi RS6-os. Érdekes, hogy az S nem csak erősebb, de takarékosabb is lett, az átlagfogyasztása 11,3 liter 100 kilométeren, szemben a Turbóval, amely a gyári adatok szerint 12,2 litert fogyaszt vegyes ciklusban.
A teljesítménytöbbleten túl az S valamivel látványosabb, és jobban felszerelt, mint a gyengébb változatok. Alapkiépítésben jár hozzá az aktív csillapítású futómű és az elektronikusan vezérelt differenciálmű, és az elektronika hangolása is agresszívebb lett Sport és Sport Plus állásban. Ehhez a változathoz eleve 19 hüvelykes, külön az S számára fenntartott felnigarnitúra, és sportkipufogó jár.
A Panamera Turbo S várhatóan júniustól lesz kapható, az ára Németországban adókkal együtt 167 076 euró, azaz átszámítva mintegy 44,7 millió forint lesz.