Más ország talán visszahívást rendelt volna el, de Kínában kemények a szabályok: a helyi minőségellenőrzési hivatal egyszerűen leállíthatja a forgalmazást, ahogy most a Jeepek kapcsán meg is tették.
A tiltáshoz nagyon udvarias hangvételű felhívást is mellékeltek a Chrysler számára, amelyben felkérték a céget, hogy keressen megoldást a hibára, és tegyen meg mindent a vásárlók biztonságának megőrzése érdekében. A kínaiak szerint az automata váltó vagy a hozzá kapcsolódó egyik alkatrész idézi elő az autótüzeket. Amerikai lapokban már utalgatnak rá, hogy esetleg csak a Jeepet próbálja tisztességtelen eszközökkel háttérbe szorítani a kínai bürokrácia, mivel a Wrangler Észak-Amerikában nem mutatott hasonló gyúlékonyságot, de egyáltalán nem biztos, hogy erről van szó.
Elképzelhető, hogy Kínában olyan, Amerikában ritka körülmények között használják a Wranglereket, amelyek kihoznak bizonyos, addig rejtőző a hibákat. Kína egyes részein nem épp jó minőségű az úthálózat – ezért is kedvelik a jó terepjáró képességekkel rendelkező autókat – így itt az Amerikában vagy Európában szokásos terhelés többszörösét is elszenvedhetik az autók.