A Kizashit itthon alig ismerjük, bár már kapható nálunk is, Észak-Amerikában viszont ez a Suzuki kínálat egyik legfontosabb modellje. A sportos szedán azonban messze van attól, hogy tüzet okádjon – 178 lóerő másfél tonnára, fokozatmentes váltóval kevés ehhez – és erősebb változatot másutt sem kínálnak. A japánok ezért komoly erőfeszítéseket tesznek, hogy a tuningcégek foglalkozni kezdjenek a típussal – most például az Apex segítségével készítettek egy tanulmányt, amely a Kizashi potenciálját hivatott bemutatni.
A GSX-R motorkerékpártól kölcsönzött feltűnő, kék-fekete festéss alatt a műszaki alapok keveset változtak – lényegében egy futómű-ültetéssel, egy szett 19-es fenivel, és egy utólagosan beszerelhető turbó-készlettel elintézték a dolgot, de ennyi is elég volt, hogy a Kizashit akár a Lancer Evo vagy a Subaru Impreza WRX ellenfelének nézzük. A 2,4 literes motor teljesítménye 275 lóerő lett, ami a gyári összkerék-hajtással egész jó hatásfokkal az útra is vihető. Hogy hogyan megy a gép, azt nem árulták el, de biztos, hogy az alapmodellnél menet közben is szórakoztatóbb.
A Suzuki egyelőre nem tervezi, hogy bővítse a Kizashi-választékot, annak ellenére, hogy egész biztosan megtöbbszörözhetné az eladásokat több kontinensen is, ha több választási lehetőséget kínálna. Észak-Amerikából például egy V6-os modell hiányzik, Európában pedig egy kéziváltós, kétliteres dízellel lehetne megizzasztani a konkurenciát, de nyilván egy ilyen Insignia OPC-rivális is jót tenne a típus ismertségének bármelyik kontinensen.