A Nürburgringen kapták el a kémfotósok azt a Fiesta ST-t, amely gyakorlatilag nulla álcázással rótta a köröket. Egyedül azt a részét maszkolták el, amely speciális, vagyis nem azonos a normál változatokéval: a hűtőmaszkot és az alsó légbeömlőt. Bár, aki nézett mostanában ralit, az el tudja képzelni ezt a részt is.
Az új változat elvileg jövőre érkezhet, a bemutatóját ősszel, Frankfurtban tartják. A meglepően szériaszerű karosszéria alatt szélesebb nyomtávú, ültetett futóművel, direktebb kormányzással és a Ford új, 1,6 literes EcoBoost motorjának erősebb kivitelével gyártják majd, amely várhatóan 200 lóerős lesz. Egyébként ez közvetlen befecskendezéses motoron alapul a rali vébén használt Fiesta WRC turbómotorja is.
Az előző, szívómotoros ST-hez képest mintegy 50 lóerős teljesítménynövekedés miatt komoly változtatásokra volt szükség. A fékeket megerősítik, a tárcsák akkorák lesznek, hogy 17-esnél kisebb kerékről szó sem lehet. Az ötajtós karosszéria mindenesetre komoly meglepetés, mivel a megnövekedett igénybevétel miatt a mérgesített kiviteleknél célszerűbb a szilárdabb háromajtóst használni. Bár, a Ford néha csinál hasonlót, például az Focus első sorozatának ST170-eséből még kombi is létezett.