Senki sem hitte, hogy el fog kelni az összes Bugatti Veyron 16.4, de hét év alatt sikerült mindet eladni. Az utolsó Bugatti Veyron 16.4-et európai tulajdonosa valamikor ősszel veheti majd át.
Kevés autó írt történelmet még azelőtt, hogy az első darabot eladták volna. A Bugatti Veyron először 2003 április 29-én lépte át a 400km/h-s sebességet. Félévvel később bemutatkozott a nagyközönség előtt is, és azóta állandó beszédtéma. Nem is csoda, hisz az 1001 lóerő és 1250Nm nyomaték könnyű kezelhetősége még ennyi év távlatából is egy nehezen felülmúlható mérnöki csoda.
A nehezen felfogható, több mint egymillió eurós árcédula ellenére köztudottan hatalmas veszteség volt minden egyes legyártott darab. Bár az utolsó, háromszázadik kupéra is megérkezett a megrendelés a Bugattihoz, nem kell lemondaniuk a sokmilliós veszteségről. A zászlót a Grand Sport, a leggyorsabb szériában gyártott kabrió viszi tovább.