Nemrégiben maga a gyár mutatta meg az álcázott tesztautókat, most pedig – mintegy véletlenül – hibátlan, nagy felbontású fotók kerültek nyilvánosságra az újdonságról. A 911-esnek így szinte már nincsenek is titkai, bár a látszat kedvéért néhány részletet még elrejtettek a szemünk elől.
A Porschének nincsen könnyű dolga a 911-essel, hiszen a zömmel konzervatív vásárlóközönség nem venné jó néven, ha a típus karaktere változna, így viszont szinte képtelenség feltűnő változtatásokat végezni, annak ellenére, hogy az autó tökéletesítésén egy-egy modellváltásig ugyanannyit dolgoznak, mintha egy teljesen új autót fejlesztenének. Talán ennek köszönhető, hogy a Porsche az összes létező eszközt beveti, hogy a közönség lássa és megismerje az új generációt, még a bemutató előtt.
A legújabb képeken lényegében meztelenül látható a gép, csak a lámpákra ragasztottak nagyobb, más formájú matricákat, hogy messziről egy kicsit másként nézzen ki. A csalás azonban átlátszó, a Porsche nem igazán akar titkolódzni. A 911-es legújabb generációja készen van, lehet készíteni a vételárat. A 991-es kódjelű generáció valahogy kerekdedebb, lágyabb, harmonikusabb vonalvezetésű, mint az elődei, ha az alapforma nem is változott. Hátul masszívabb a sárvédők körüli domborulat, valamivel hosszabb is a tengelytáv, és elég jellegzetesek a késpenge-formájú hátsó lámpák, amelyek az álcázás ellenére szépen kivehetők a képeken.
A műszaki tartalomról korábban már esett szó: az új modell valamivel könnyebb lesz, mint az elődje, és minden motorja erősebbé válik. A leggyengébb kivitel is 350 lóerős lesz, a Carrera S-ben pedig már 400 ló tombol. További feltűnő változtatás a hétfokozatú váltók bevezetése.
A típus már nagyon közel áll a bemutatásához, bár a pontos dátum egyelőre nem ismert – lehet, hogy már egy hét múlva közzétesznek minden lényeges információt az új 911-esről, de az is lehet, hogy még hónapokig váratják a közönséget, mielőtt elszánnák magukat. Egy azonban biztos: ennek a Porschének épp olyan sikeresnek kell lennie, mint az elődjének, hisz a cég sikerét mindig a farmotoros modell népszerűsége alapozta meg.