Nehéz lehetett, de sikerült kiizzadni néhány újítást a 911 GT3 Cup jövő évi változatához, amit a következő két versenyidényre ajánl a Porsche, amíg elkészítik a jövőre ígért új 911-es versenyváltozatát.
A márkakupákhoz felkészített gyári 911-es, amely, mint tudjuk, a legjobb pályaautók közé tartozik, nem feltétlenül szorult rá a frissítésre, de mivel érkezik a következő generáció, rá kellett dobni néhány hasznos kelléket, hogy az újdonság erejével még kihúzza két évig.
A 3,8 literes szívómotorja szinte csavarra megegyezik a GT3 RS-szel, de a versenykatalizátoros kipufogórendszerrel 450 lóerőt képes leadni 8500-as fordulaton. A 18 colos Michelin versenygumik tapadásának maximális kihasználásában egy hét állásban variálható stabilizátor segít, ezen kívül az eddiginél húsz kilóval könnyebb kerámia fékrendszer számít újdonságnak.
A világ legsikeresebb versenyautójának mondott 911-es kupás változatából eddig 2200 darabot sikerült elpattintania a Porschénak – úgy tűnik, a 161 ezer eurós, vagyis mintegy 44 milliós árcédula vonzónak számít egy ilyen versenyképes autónál.