A Porsche eddig is megtett mindent, hogy fenntartsa az érdeklődést a 911-es legújabb generációja iránt: közöltek már gyári fotókat az elmaszkírozott prototípusokról, és számos adat is napvilágot látott. Most azonban egész sorozatnyi gyári fotó került ki a Porschétől, ami szinte biztosan nem lett volna lehetséges, ha a Porsche szakemberek igazán komolyan vették volna a titoktartást.
Az persze már a korábbi kémfotókon is egyértelműen látható volt, hogy a stílus megtartása mellett a 911-esen rengeteg részlet megváltozik. Most pedig az is kiderül, hogy pontosan hol és hogyan. Hátul valamivel még masszívabb lett az összkép, amit a késpenge-forma hátsó lámpákkal és a lágyabb vonalú, laposabb tetővonal old valamelyest. Mintha ezúttal az autó orra még kevesebb hangsúlyt kapott volna, ugyanakkor az övvonal minden eddiginél határozottabb hullámokat vetne. A jellegzetes 911-es karakter azonban maradt, így a maradi Porsche-rajongók sem fognak csalódni.
A műszaki tartalom szintén evolúciós alapon fejlődött: minden motor erősebb lett, a futómű és a fékrendszer korszerűbb és hatásosabb. Már az alapkivitel 3,4 literes motorja is 350 lóerős, a következő lépcső a 400 lovas Carrera S, a Turbo teljesítményét pedig minimum 550 lóerőre becsülik, bár erről egyelőre mélyen hallgat a gyár.
A 991-es kódjelű 911-essel rövidesen élőben is találkozhat, aki ellátogat a Frankfurti Autószalonra, de azon sem csodálkoznánk, ha az addig hátra levő szűk egy hónapban még kiadnának egy-két újabb kedvcsináló előzetest. A Porsche igyekezete persze nem véletlen, hisz a farmotoros sportkocsi nem csak a cég szimbólumaként fontos, de pénzkereseti eszközként is létfontosságú a márka számára, amely viharos éveken van túl, és rövidesen teljesen beolvad a VW csoport szervezetébe.