Az persze nem biztos, hogy meg is teszik, de annyi kiderült, hogy az LFA sportkocsi motorja gond nélkül beférne az új GS orrába.
A vadiúj Lexus elég szerény motorpalettával mutatkozott be: egy 2,5 literes V6-os, illetve egy hathengeres-alapú hibrid rendszer közül lehet majd választani. Ez azonban csak a kezdet – legalábbis, ha a Toyotánál komolyan meg akarják izzasztani a német konkurenciát. Kellene még egy jó dízel, és persze egy komoly sportváltozat sem ártana. Ez utóbbihoz mindenük meg is lenne a japánoknak, hisz ott az LFA 4,8 literes, 560 lóerős tízhengerese. A GS bemutatója alkalmával Kanamori Josihiko főmérnők elárulta, a tervezéskor figyeltek rá, hogy beférjen a motorházba a tízhengeres motor is. Persze azt is hozzátette, hogy egyelőre nem dolgoznak ilyen kombináción, de azt rég megtanulhattuk, hogy az effajta tagadás az autóiparban nem okvetlenül hiteles.
Nem lenne példátlan, hogy a Lexus sportos modellváltozatot mutat be: az IS-ből készítenek 423 lóerős kivitelt 5 literes, V8-as motorral.