A leggyorsabb A8-assal egy időben mutatkozik be az S7-es és az S6-os is, a vadonatúj sportmotor gyengített változatával. Az a száz lóerő különbség azonban nem számít túl sokat: a kisebb S modellek is elképesztő dinamikát kínálnak.
A turbófeltöltés egyik nagy előnye, hogy szinte tetszőlegesen állítható be a motor teljesítményszintje. Ezt a lehetúőséget használja ki az Audi az új, négyliteres, két turbófeltöltős nyolchengeresnél is: míg az S8-asba egy 520 lovas változatot építenek, az S7-es és az S6-os motorja 420 lóerős, és 550 Nm csúcsnyomatékú. Ettől függetlenül a két kisebb típusnak sem lesz túl sok vetélytársa az utakon, ha gyoirsulásról van szó: az S6 szedán 4,8, az S6 Avant és az S7-es 4,9 másodperc alatt érheti el a százas tempót, és mind képes elérni a 250 km/h-t, ahol az elektronika gátolja meg a további gyorsítást. Az új sportmotor nem csak az erejével tűnik ki a többi V8-as Audi motor közül, de fejlett műszaki megoldásaival is, amilyen az aktív rezgéscsillapítás vagy a hengerlekapcsolási technika.
Az S6-os és az S7-es egyaránt 19 vagy 20 hüvelykes keréktárcsákkal, belső hűtésű féktrácsákkal és a sportosabb használathoz igazított légrugózással érkezik, de a kerekeken túl csak a bőséges alapfelszereltség és néhány apró optikai változtatás – így a hűtőmaszk rácsainak fémpereme, vagy a visszafogott hátsó spoiler – jelzi, hogy a legsportosabb Audikat látjuk. Az összkép így meglehetősen visszafogott, a sportmodellek egyáltalán nem hivalkodnak fantasztikus képességeikkel.
Ahogy a bemutatót is egyszerre tartják, a nagyobb S modellek gyártása is közel egy időben kezdődik majd: 2012 első negyedében indulhat a három típus forgalmazása.