Elképzelhető, hogy a kínai autóvásárlók ízlését eltalálják a négyajtóssal, Európában azonban nem lenne könnyű dolga. Talán ez az oka, hogy nem is viszik az autót Kínán kívülre.
Európában, különösen a nyugati felén nem igazán lehet eladni a kompakt szedánokat, viszont a világ többi táján nem divat a csapott far: ahogy Észak-Amerikában és a Közel-Keleten, Kínában is a lépcsős hátú modelleknek nagyobb a presztízsük. Ezért készítette el a Peugeot a 308 Sedant, amely ugyan a nálunk is kapható 308-ason alapul, de már a cég aktuális stílusában készült. Ez pedig elég szerencsétlen kombinációnak tűnik: a régi, hosszú orrú arányok és az új trapéz-hűtőmaszk sehogy sem passzol egymáshoz.
Ha a kínai vásárlók a használati értéket, vagy a korszerű megoldásokat értékelik, akkor persze nem járnak rosszul. Bár erre vonatkozó adataink nincsenek, a csomagtartó legalább 500 literesnek tűnik, a belső tér pedig kulturált és, modern hatást kelt. A motorválaszték kéttagú, 1,6 literes 106 lóerős, vagy 2 literes, 147 lóerős benzinessel árusítják, kézi vagy automata váltóval.
A Peugeot azt reméli, hogy évente legalább 60 ezer példányt tud eladni a helyben gyártott modellből. Így a 307-essel és a szintén csak Kínában kapható, tágasabb 408 Sedan eladásaival együtt akár 150 ezerre is növelhetik az évente értékesített kompakt modellek számát Kínában.