A Subaru nem húzza tovább az időt: Los Angelesben, november közepén állítják ki a Toyotával közösen kifejlesztett kupé, a BRZ prototípusát, egyelőre tanulmányautóként.
Aki izgalmakat várt, csalódni fog: itt-ott látszik az FT-86 rokonság, de ahol nem, ott sem erőltették az egyéni formákat. Hátul szögletesebbek a lámpák, mint a Toyotán, elől viszont lágyabb formákkal találkozhatunk, leszámítva a lecsapott sarkú trapéz alakú hűtőnyílást. A markáns karakter hiánya persze nem feltétlen baj, ettől a BRZ még a dögös sportkupék mezőnyét erősíti – inkább a Subarunak jött volna jól, ha a kétajtóst könnyebben összekapcsolnák a vásárlók a sorozatgyártású modellekkel.
A műszaki részletekről egyelőre hallgat a gyártó – csak annyi biztos, hogy itt is bokszermotort használnak majd, hátsókerék-hajtással, akárcsak az FT-86-oson. Úgy hallani, a Subaru valamivel drágábban adja majd a saját kupéját, mint a Toyota, viszont a BRZ várhatóan erősebb motort, vagy motorokat kaphat. Ez azt is jelentheti, hogy itt is felbukkan az Impreza WRX-ből ismert turbós motorok egy változata, de az is elképzelhető, hogy egyszerűen a nagyobb, 2,5 literes motort használja majd a Subaru.
A BRZ végleges változatát december elején, Tokióban leplezik le, az európai forgalmazás viszont csak 2012 tavaszán kezdődik.