Regina, egy aranyos Suzuki
Ez az ötajtós mindenkinek mosolyt csalt az arcára a szerkesztőségben, és még hatékony is – arra viszont kicsi az esély, hogy gyártásba is kerülne.
A Suzuki a Tokyo Motor Show-ra tervezte a Reginát, amely egyszerre mókás, múltidéző és kiemelkedően kis légellenállású. A stílusa az 1950-es és 60-as éveket idézi fel, persze korszerű köntösben, és bár konkrét régi autóra nem hasonlít, a stílusa legalább olyan erőteljes, mint az új Minié vagy Fiat 500-asé. A fura hátsó panoráma-ablak a Citroen Ami-6-os furcsaságára emlékeztet, a karosszérián körbefutó él halvány utalás lehet a régi NSU-kra – de mindez nem számít, a lényeg, hogy az összkép üde, fiatalos és szerethető. Pedig már úgy nézett ki, a japánok teljesen elvesztették az irányérzéküket a formatervezésben, de itt a bizonyíték, hogy némelyik gyártó még fel meri vállalni a merészebb ötleteket.
A Regina azonban nem csak a formája révén próbálja magához vonzani a Tokyo Motor Show látogatóit. A múltidéző burkolat aerodinamikai szempontból meglehetősen hatékony, az autó tömegét pedig sikerült alacsonyan tartani – csupán 730 kilogrammot nyom – így a fogyasztása is kirívóan kedvezően alakul. Akár 3,1 literrel elmegy 100 kilométert, ennek megfelelően csupán 70 g szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként. Valószínű, hogy ehhez más trükköket is bevetettek a tervezők, de azt egyelőre nem árulták el, hogy mi hajtja a formás kiskocsit.