Sokat ígér GTS rövidítés a Porschénál, nem okozhat csalódást a Panamera esetében sem. A négyajtós gép a többi GTS-hez képest viszont inkább belvárosi krúzolásra, mint kíméletlen pályázásra készült.
Nem kevés munkaóra lehetett felhúzni a Panamera 4,8 literes szívó V8-asát 430 lóerőre, és a maximális fordulatszám megemelése 7100-ra is nyilván komoly átdolgozást igényelt, mégis nehéz szabadulni attól a benyomástól, hogy a Los Angeles-ben bemutatott Panamera GTS tervezésénél ez csak másodlagos szempont volt. A választható hangeffektek, az állítható futómű és a dizájncsomag vélhetően több erőforrást emésztett fel.
Az állítható keménységű és magasságú légrugós futómű alapállásban már 10 milliméterrel alacsonyabb a többi Panameránál; aktív futóművezérléssel, elektronikusan állítható kanyarstabilizátorokkal, intelligens nyomatékelosztással és összkerékhajtással olyan masszív arzenált vonultat fel, amit a tulajdonosok vélhetően sosem fognak tudni kihasználni. Hétköznapokban is élvezetes lehet ellenben a bőrrel és Alcantarával nagyvonalúan kárpitozott beltér és a 18 irányban állítható vezetőülés, valamint a Sound Symposer rendszer, amely a szívóhangot gombnyomásra egy membránon keresztül továbbítja az utastérbe.
Az orr- és a farrész a légterelőkkel együtt a Panamera Turbóról származik, a 19 colos felnik szintén, viszont érdekes módon öt milliméteres nyomtávszélesítőkkel szerelik fel őket a hátsó kerékagyakra. Természetesen a hétsebességes, dupla kuplungos PDK váltót kapta meg, amellyel 4,3 másodperc alatt éri el a száz km/h sebességet és 286 km/h végsebességre képes.
Aki megkívánta, februárig még várnia kell, akkor kerül ugyanis a szalonokba a Panamera GTS. Egyelőre csak az angliai ára ismert, ami átszámítva mintegy 32 millió forintnak felel meg.