A német tuning nem feltétlenül ízléstelen, különösen egy német autón, amelyet eleve malomkeréknyi kerekekkel terveztek. Bár a Brabustól is láttunk már durva dolgokat, az SLS Roadsterhez óvatosan nyúltak.
A vászontetős szupersportkocsin mindenütt igazítottak egy keveset, így inkább csak érezzük, mint tudjuk, hogy mitől lett agresszívebb a karaktere. A két szögletes peremű légbeömlő, a 21 hüvelykes szürke felnik, a gyárinál nagyobb diffúzorok, a négy kipufogóvég mind hozzátesz egy keveset az összképhez, ahogy a sárga féknyergek is épp csak bekúsznak a tudatalattiba. Mindehhez matt, vagy épp magas fényű festés kérhető.
A Brabus motortuningban is elképesztő dolgokra képes – ott van például a 800 lóerős biturbó V12-esük – de most ezen a téren sem szálltak el. A 6,2 literes V8-as szívómotor teljesítményét az elektronika átprogramozásával és egy új, titán-ötvözet kipufogórendszerrel 575-ről 611 lóerőre emelték, ami a menetteljesítmények terén aligha jelent sokat. Sokkal érdekesebb a Brabus Ride Control fantázianevű futómű, amely gombnyomásra 4 centivel ereszti lejjebb a karosszériát, illetve a Front Lift System, amely épp az ellenkezőjét csinálja: 5 centivel megemeli az SLS elejét, hogy a fekvőrendőrök és a magasabb járdaszegélyek se tépjék le az autó orrát.
Az autó végleges árát még nem ismerjük, hiszen épp csak bemutatta a Brabus Essenben, de az SLS árához képest aligha lehet nagy sokk egy ilyen, viszonylag szolid tuningcsomag kifizetése.