A Toyota módszeresen kiirtotta a sportkocsikat saját kínálatából, de úgy tűnik, csak azért, hogy aztán újra nyakig merüljön a fejlesztésükbe. Legalábbis a GT 86 atyjának szavaiból erre lehet következtetni.
Tetsuya Tada, az új sportkocsi fejlesztésének vezetője a GT 86 bemutatása kapcsán azt mondta, bőven elférne még a kínálatban egy olcsóbb, és egy nagyobb teljesítményű, drágább sportkocsi is. Ezzel a Toyota gyakorlatilag visszatérne a régi felálláshoz, amikor az MR2, a Celica és a Supra alkotta a gyár sportautó-kínálatát. A három típus fokozatosan tűnt el a kínálatból, mivel az eladások nem fedezték a fejlesztés költségeit. Ám úgy néz ki, a Toyotánál időközben rájöttek, hogy szükség van olyan modellekre, amelyekről a fiatalok álmodozhatnak, hisz ez a legegyszerűbb módja a hűséges vásárlók kitermelésének. Így még némi ráfizetés is beleférhet, hisz a tömegmodellek eladása épp elég hasznot hoz.
Döntés persze még nincs, ezt Tada is gyorsan leszögezte, de nyilván mérlegelik a lehetőséget, és mivel a cég jelenlegi vezetője, Akio Toyoda közismert sport- és versenyautó-rajongó, az esélyek sem rosszak.