Sokáig a 60-es évek végi Dodge Charger volt az izomautók királya: 400 lóerő feletti teljesítményével és hét liter feletti V8-as HEMI-motorjával az aranykor egyik legjobban sikerült gépe volt. A négyajtós utódtól senki nem várta, hogy túllicitálja az őst, de a gyári tuningcég, a Mopar most rácáfol a várakozásokra.
A nagyszériás R/T sem piskóta a maga 465 lóerejével, de a Detroit Motor Show-ra elkészített Mopar Redline jóval többet kínál. A Gen III jelzésű HEMI V8-as, amit beleépítenek, 7 literes, a csúcsteljesítménye pedig 598 lóerő, és bár a menetteljesítmény-adatokat egyelőre nem ismerjük, így is az az érzésünk, ennyi bőven több lesz, mint elég. A brutális motorhoz persze teljes tuningcsomag jár, 20 hüvelykes felnikkel, karbonszálas légterelőkkel, toronymerevítővel és a nagyobb igénybevételre tervezett fékbetétekkel. Az optikai tuning, persze, kérhető az erősebb motor nélkül is, fordítva viszont nem: ennyi módosításra szükség van, hogy a 25 százalékos teljesítménynövekedés ne váljon életveszélyessé.
Úgy tűnik, most, hogy ismét beindultak az autóeladások Észak-Amerikában, újra a régi slágerek a népszerűek: megint kelendők az óriás-terepjárók és a sportos cirkálók, így a Charger Redline is komoly sikerekre számíthat.