Az amerikai terepjáró-márkánál hagyomány, hogy a Moab Jeep Safarira érdekes járműveket készítenek. Ezek legtöbbször az aktuális kínálat átszabott darabjai, de az idén akad néhány érdekesebb darab is.
A legfurább kreáció a Mighty FC névre hallgató bulldogfülkés terep-teherautó. A tömpe orrú szerzet nagyrészt a Wrangler alkatrészeire épül, hangulatában azonban a 60-as években gyártott Jeep Forward Controlt idézi fel, amely a cég történetének egyetlen valódi haszonjárműve volt. A Mighty FC-re hatalmas, méteres átmérőjű terepgumik kerültek, a nagyobb hasmagasság érdekében pedig portáltengelyes hidakat alkalmaztak.
Legalább ilyen látványos a J-12 tanulmány, amely a Jeep JK-8 pick-upra épül, de a karosszéria formáját a Gladiator kisteherautótól örökölte. A jellegzetes orrkiképzésen és a fülke formáján túl a régimódi fehér felnik és a ballonos, bütykös terepgumik hivatottak azt az érzést kelteni, hogy a múlt egy darabjával állunk szemben. A két múltidéző modellen kívül még négy átépített Jeepet mutattak be, ezek azonban csak kisebb részletekben különböznek a kereskedésben megrendelhető autóktól. Ilyen részlet a Wranglerek orrába szerelt 6,4 literes V8-as motor, ez a kombináció eddig ugyanis csak független autó-átalakító műhelyek révén volt elérhető, az idén azonban a gyári tuning-részleg, a Mopar is felvesz egy ilyen készletet a kínálatába. A 470 lóerős motor és a magas terepjáró kombinációja igazán brutálisnak ígérkezik.
Néhány megoldás – a V8-as Mopar készlethez hasonlóan – bárki számára elérhető lesz, ám az kevéssé valószínű, hogy a Mighty FC vagy a J-12 is a kínálat részévé válna.