A japán márka kevés feltűnően szép autót készített pályafutása során, az aktuális Legacy viszont egyértelműen a másik véglet. Aki azt remélte volna, hogy ez a modellfrissítéssel változni fog, az most csalódni fog: bár igazítottak az autó félresikerült orrán, az összhanghoz egy lépéssel sem sikerült közelebb vinni a formát.
Pedig a lehetőség adott volt, a lámpát és a hűtőrácsot is átszabták valamelyest, de a démonmaszk-jelleg megmaradt. A lojális vásárlókat persze aligha zavarja mindez - a Suzbarukat eddig sem a szépségük miatt szerették - és a Legacy sorozatot funkcionálisan is továbbfejlesztették. Jobb kárpitozást, fejlettebb, USB csatlakozós gyári hifit, kissé átszabott műszerfalat és 175 lóerős, azaz a korábbinál 3 lóerővel erősebb 2,5 literes alapmotort kapott. Ennél azonban jóval többet számíthat, hogy a karosszérián is végeztek némi fejlesztést, illetve módosították a futómű és a kormánymű hangolását, ami a gyáriak szerint csendesebb és kényelmesebb futást és biztosabb úttartást jelent.
Az átdolgozott Legacyt és Outbacket először a New York Auto Show-n állítják ki a jövő hét közepén, de később nyilván az európai változaton is felbukkannak a változtatások, sőt, elképzelhető, hogy továbbiak is lesznek, például az Észak-Amerikából hiányzó dízelmotoros változatok esetében.