A népi Kína egyes számú autógyára, a FAW az olimpia óta nemigen fejlesztette a Hong Qi – azaz Vörös Zászló – autómárkát, de most, hogy a kormányzat is a hazai autógyártás támogatása mellett tette le a garast, ismét felveszik a kesztyűt.
A következő nagy dobásukat H7-nek hívják, és bár nem teljesen saját tervezésű, a kínaiak szerint méretben, árban és minőségben is tudja azt, mint a hosszú tengelytávú 5-ös BMW, Audi A6 és E osztályú Mercedeses. A kínaiak egyik partnerüktől, a Toyotától kapták meg a szükséges műszaki segítséget: a helyben gyártott Toyota Crown lett az alap. A szériagyártású H7-esbe állítólag kétliteres, négyhengeres turbómotor, vagy V6-os benzinmotor kerülhet, sőt, egyes források szerint készülhet hibrid változat is. A H7 mellett kiállították az L7-est is, azt a V12-es óriás-limuzint, amelyből eddig csupán néhány példány készült reprezentációs céllal. Úgy néz ki, ezzel a V12-es modellel, amely külsőre az 50-es évek pártvezetői számára készített luxusjárművekre emlékeztet, szintén vannak tervei a FAW vezetésének, bár pontosan nem tudni, hogy mit kezdenek a Rolls-Royce árban kínálható típussal.
A kínai márka fejlesztésére a tervek szerint mintegy 1,67 milliárd dollárnyi yüant költenek a következő öt évben, ami, bár tisztességes összeg, egy egész modellválaszték kialakítására aligha elég. Valószínű, hogy ebből a pénzből két, legfeljebb három modellt tudnak kifejleszteni, azt is más gyártóktól átvett alapokon, de ennyi pont elég lehet, hogy ellássák korszerű hazai modellekkel a pártfunkcionáriusokat és annak a jómódú rétegnek egy részét, akik eddig Audi, Buick, Hyundai vagy BMW nagykocsikkal jártak.
A FAW dolga azonban nem lesz egyszerű, hiszen más gyártók is rástartoltak ugyanerre a piacra: ott a Shanghai Auto, amely a Nagy-Britanniában tervezett, de helyben gyártott Roewe és MG modelleket kínálja, vagy a BAIC, amely a Saab régi technikájára épp most alapít luxusautó-márkát, hogy csak a leglátványosabb próbálkozásokat említsük.