A Skoda a Volkswagenhez és az Audihoz hasonlóan villámgyors növekedést produkál Kínában, így jól felfogott érdekük, hogy készítsenek néhány típusváltozatot a helyi igényeknek megfelelően.
Kínában az utóbbi években egyre nagyobb mértékben növekszik az igény a szabadidő-autók iránt, és ez a Skodánál a Yeti iránti kereslet fokozódásában jelentkezik. Többek közt ezért döntöttek úgy, hogy ez lesz az egyik olyan típus, amelyet gyártani szeretnének a Shanghai-VW helyi üzemében. Ám úgy hallani, mielőtt beindítanák a gyártósorokat, végrehajtanak néhány változtatást a típuson. Az egyik ilyen a tengelytáv megnyujtása lesz, hiszen Kínában nagyon nagy a sofőrrel használt autók aránya, így a hátsó lábtér hossza fontosabb, mint az első ülések kényelme.
A Skoda tavaly már közel 100 ezer autót adott el Kínában, de az a tervük, hogy ezt a mennyiséget hat év alatt megnégyszerezik. Erre egész jó is az esély, ha beindul a helyi gyártás, hisz a Skoda márka már most is igen népszerű, amikor nagyrészt jelentős vámokkal terhelt, drága import-modelleket kínál.