Az első Möbius valószínűleg a legszánalmasabb autógyártási próbálkozás volt az elmúlt évtizedben. Sufniban kalapált formája, kukázott műszaki megoldásai előtt értetlenül állt a világ, még úgy is, hogy tudtuk, a cél az afrikaiak közlekedési eszközhöz juttatása. Azóta feljebb léptek egy szinttel: most már nem amorf a jármű, csak egy csúnya doboz.
Ha igaz, amit a képeken látni, az a Möbius Two prototípusa. Ez a második próbálkozása a cégnek, hogy használható autót készítsenek Nairobiban. A jármű megjelenése még mindig meglehetősen kisipari, bár tettek egy szép nagy lépést afelé, amit fomatervnek lehet nevezni. A kerekek felett rendes sárvédőívek bukkantak fel, bár a lemezek még mindig nem tűnnek egyenesnek. Feltűnő változás, hogy a kocsitest szélesebb lett, ahogy az autó orra is, viszont maradt az egyszerű acélcső váz, a terepjárósan magas építésmód és az egyszerű orrmotor és fronthajtás. A legfinomabb részlet kétségtelenül a jelvény, igaz, ez is újrahasznosítás eredményének tűnik: egy régi Renault rombusz alsó felét véljük benne felfedezni.
A 35 centis hasmagasságú gép lényege persze az alacsony ár lenne, és e tekintetben romlott a helyzet. A Möbius One a tervek szerint úgy 4500 dollárba került volna, a Two kapcsán viszont már 6000 dolláros árról beszélnek. Ez persze még mindig nem nagyon sok – úgy 1,3 millió forint – de ha belegondolunk, hogy egy olyan autót kapunk ezért a pénzért, amely semmiféle biztonsági szabványnak nem felel meg, és semmiféle kényelmi berendezést nem tartalmaz, kérdéses, hogy nem jobb bolt-e mondjuk egy használt pick-up, akár Afrikában is.