Az egyetlen Európában kapható Honda kupé, a CR-Z fazonra ugyan egész sportos, de a hibrid hajtáslánc nem durran szét az erőtől – azok a Hondák rég eltűntek, amelyek az esetek többségében sokkal többet tudta, mint sofőrjeik. Ez a biztonságos megközelítés, de itt a bizonyíték arra, hogy a Hondánál tudnának vérbeli sportkocsit fejleszteni, ha ez lenne a feladat.
Az alap a CR-Z volt, de ezt a változatot a gyári tuningcég, a Mugen a SuperGT versenysorozatban induló gyári támogatású csapatok számára fejlesztették ki. Elvileg ugyan ez is hibrid, mint az utcai változat, de csak úgy, mint a KERS rendszerrel felszerelt F1-es versenyautók: itt az a lényeg, hogy ha kell, felszabadítható még némi teljesítmény a lassításokkor visszanyert energia felhasználásával. A szuperlapos CR-Z-be ráadásul nem egy átlagos négyhengeres kerül, hanem 2,8 literes, ikerturbós V6-os, amelyet középmotorként építenek be.
A teljesítmény a szabályok szerint nem haladhatja meg a 300 lóerőt, de valószínű, hogy a nagyrészt karbonszálas burkolattal ellátott, alacsony, de hatalmas gumiabroncsokon futó versenygép így is gyorsabb lesz a pályán, mint a legtöbb, akár duplaennyi erővel gazdálkodó utcai sportkocsi. A CR-Z-nek olyan vetélytársai lesznek a SuperGT sorozatban, mint a hasonló módon átépített Subaru BRZ, Toyota Prius vagy a Nissan GT-R GT3-as változata.
Az új versenygéppel már a napokban rajthoz állnak, igaz, az idén már nem futhat teljes szezont a Mugen CR-Z GT. Jövőre viszont már a bajnoki cím lesz a célkeresztben.