A Mercedes nekifutott az R osztállyal, és orra bukott. A BMW inkább meg se próbálta. Az Audinál viszont legyűrték a torokba szorult gombócot, és nekiveselkedtek. 2016-ra megérkezhet a V4, az első valódi egyterű Ingolstadtból.
Peter Schwarzenbauertől, az Audi marketing és sales igazgatójától származik az információ, hogy már nekiláttak egy buszlimuzin fejlesztésének, amely hangulatában leginkább a Ford S-Maxra hasonlítana, vagyis egy sportos, hétüléses egyterűre számíthatunk. Hosszát négy és fél méterre lőtték be, ami a Touran és a Sharan közé esik, ha a konszernbeli rokonokat nézzük, viszont az új MQB platform nyújtott változatára építkeznek, amely a jó helykihasználás érdekében keresztmotoros.
A moduláris platformban a testesebb Audi-motorok ugyan nem férnek el, de ha folytatódnak a jelenlegi trendek, egy 1,8-as vagy kétliteres turbós négyhengeres benzines bőven elég lesz, hogy kétszáz lóerő feletti teljesítményével sportosan mozgassa a dobozt. A hírek szerint kétliteres dízelekkel és egy 1,4-es benzineshez társított hibrid hajtással is elérhető lesz a buszlimuzin.
Mivel a konszernen belül bőven elég tapasztalat áll rendelkezésre, nem jelenthet gondot az Audinak egy megfelelő tudású hétüléses előállítása. Inkább az a kérdés, hogyan illeszkedik egy egyterű az ingolstadtiak kínálatába. A betűjele mindenesetre már gyakorlatilag eldőlt, csak az nem biztos még, hogy V3 vagy V4 lesz a legpraktikusabb Audi típuskódja.