Kaliforniában készült a legfrissebb kémfotó-sorozat a jövő évre várt új M3-as BMW-ről, és már csak matricákkal álcázták a prototípust. Akinek nem folyik ki a szeme az örvénymintától, szinte minden részletet felfedezhet rajta.
A szigorított köténynél, kidüllesztett sárvédőknél és úthengerkerekeknél izgalmasabb persze, hogy mi lesz a púpos motorháztető alatt. Azt szinte biztosra vehetjük, hogy egy turbós sorhatos váltja a szívó V8-ast, de hogy hány turbó lesz rajta, és milyen trükkökkel érik el az éles gázreakciót, egyelőre csak találgatni lehet. A pletykák alapján valószínű, hogy két feltöltővel húzzák majd fel a hathengerest 450 lóerő körüli teljesítményre, aminél lejjebb nem adhatják, ha nem akarnak visszalépni az elődhöz képest.
A 3,3 liter körülire saccolt blokkhoz alapból hatfokozatú kézi váltó jár, de az M5-ösből ismert, hétfokozatú, duplakuplungos automata váltó is rendelhető lesz, és a nagy tesó aktív nyomatékelosztásos diffijét is átvehetik, ha hihetünk a kiszivárogtatott infóknak.
A számtalan kémfotón megörökített prototípusok készültségi foka alapján először négyajtós szedánként mutatkozhat be az M3-as 2013 elején, a fejlesztésben mögötte járó kupé és kabrió jóval később érkezik majd. Utóbbiaknál egyre valószínűbb, hogy átkereszteli őket a BMW, és a kétajtós M3-asok a szelídebb verziók számozásához illeszkedve M4 néven futnak majd a jövőben.