Az Amerikában eladott korai példányok vásárlói kezdtek panaszkodni a durva alapjáratra, és a ezzel összefüggésben a motor leállására.
Elég kínos ez, különösen egy új konstrukciónál, de kiderült, hogy a hiba egyszerűen orvosolható, még csak hozzá sem kell nyúlni a motortér tartalmához. A hiba ugyanis a vezérlőelektronika programjában van, így egy egyszerű szoftverfrissítéssel megoldódhat a helyzet. Ritkán fordul elő ilyesmi – vagy legalábbis ritkán kap nyilvánosságot – de ebben az esetben érthető, hisz a Subaru BRZ és a Toyota GT86 motorjában olyan műszaki megoldások is előfordulnak, amelyeket eddig nem használtak a Subaru-féle bokszermotorokban. Ilyen például a kettős befecskendező rendszer – párhuzamosan használnak közvetlen- és szívócső-befecskendezést. Ennek a komplikált injektor-rendszernek a programozásába csúszott egy kis hiba, amelyet azonban néhány héttel a felfedezése után már ki is javítottak.
Azt nem tudni, hogy az európai példányoknál is előfordulhat-e hasonló hiba, de több mint valószínű, hogy ha igen, akkor azt is egyszerűen megoldhatják majd a márkaszervizekben.