Két hét még a maja időszámítás vége, amiről sokan gondolják, hogy véget vet ma ismert világunknak, de a Fiat nem ezért építtette meg a Föld talán legnagyobb Pandáját. Az egyedi jármű a Panda 4x4 változat reklámozásához készült, és az, hogy durván néz ki, nem elég erős kifejezés a jelenség leírására.
Addig rendben volna, hogy kellett egy Panda, amin látszik, hogy tényleg nagyszerű terepjáró, de ezt úgy oldották meg, hogy a karosszériához feljutni leginkább létrán lehet. A kiskocsi-karosszéria aljára ugyanis egy Jeep CJ7-es masszív alváza került masszív távtartókkal, benne a 4,2 literes sorhatos benzinmotorral. Ennek a két merev tengelye ugyanis képes megbirkózni a másfél méter magas és fél méter széles traktorgumik súlyával, amelyektől a Panda szinte bármilyen terepen képes közlekedni. A fura alkotmány magasabb, mint amilyen hosszú, hisz 3,9 métere a földtől húzódik a teteje, miközben a hossza csupán 3,6 méter. A szélessége pedig egy autóbuszé: 2,5 méter, így épp csak elfér a legtöbb épített úton.
Belegondolni is rossz, hogy milyen lehet a gép stabilitása és komfortja a valóságban, viszont az kétségtelen, hogy a reklámfilmben nagyon jól mutat.