A Nissan évek óta igyekszik kilógni a többi autógyártó közül formatervezési szempontból, több kevesebb sikerrel. A béka-Micra és a Juke is eléggé megdöbbentette a közönséget, és most itt egy újabb próbálkozás, amely hasonló vihart kavarhat az autóipari biliben, ha tényleg eljut a sorozatgyártásig.
A Resonance tanulmány elképesztően komplikált formatervet kapott. Csupa lágyan vagy élesen egymásba hajló felület határolja, amelyek együtt egy nagy szabadidő-autót adnak ki. Elsősorban oldalról mutat jól a gép, szemből inkább kaotikus a C alakú lámpákkal és a vaskos U alakú hűtőrács-díszítéssel. Tanulmányautót láttunk már hasonlót, de a Nissan elvetemültségére jellemző, hogy állítólag ez itt gyártásba is kerülhet minimális átalakítás után. Ebből lehet a Nissan Murano utódja, amely a maga idejében ugyan szintén érdekesnek hatott, de az évek során eléggé elkopott a formaterve.
A fura forma alatt elég szokványos technikát találunk: hibrid hajtásrendszert 2,5 literes, négyhengeres benzinmotorral, fokozatmentes váltóval, állandó négykerék-hajtással és külső forrásból tölthető Li-ion akkumulátorral. Ennél valószínűleg egy kicsivel egyszerűbb hajtást kap majd a sorozatgyártmány, amely arányaiban és formáiban is hasonlónak ígérkezik.