Mit csinál egy kissrác, ha elveszik a labdáját? Első lépésben szól az anyukájának. Autóba ülnek, történetesen egy hét személyes Santa Fe-be, és összeszedik az erőbajnok baráti kört. Aztán irány vissza a parkba, a labdáért. Hogy a történet, hogy folytatódik már mindenkinek a fantáziájára van bízva.
Az viszont biztos, hogy ez volt az egyik legötletesebb reklám a Super bowl, az amerikai futball döntő, egyik szünetében. Ez az év egyik legnézettebb eseménye Amerikában, de az egész világon figyelemmel kísérik. Nem véletlenül ezek a legdrágább percek a reklámiparban.
Ennek megfelelően a reklámok költségvetése is itt a legmagasabb. Persze ez nem gátolja meg a szakembereket, hogy igazán eszement, esetenként már-már hülye ötleteiknek teret adjanak. A Kia égből pottyant újszülötteket, a Hyundai egy jetit, a Subaru kutyákat vetett be a siker érdekében.
Idén nyolc autómárka férkőzött be a San Fransisco 49ers és a Baltimor Ravens játéka közé. Az Audi, a Kia, a Toyota és a Volkswagen egy-egy, a Mercedes két, a Fiat három, a Subaru négy, a Hyundai öt reklámmal készült.
Több mint 117 millióan látták idén a háromnegyed óránál valamivel hosszabb reklámcsokrot, amiben az autókon kívül chips és sör reklámok voltak többségben.