A Ferrari leendő zászlóshajójának fejlesztése az utolsó fázisba ért. Az F150 kódnevű autó minden bizonnyal a legvadabb utcai modellek közé kerül majd. Bár a Ferrari még szűkszavúan nyilatkozott az adatokról, azt már tudni lehet, hogy a V12-es motor mellé még HY-KERS rendszer is tartozik. Ez a hibrid kinetikus energia visszanyerő rendszer 2010-ben debütált, azóta pedig látványos fejlődésen ment keresztül. A hírek szerint az olaszok az első körben elvárt 30 % helyett mintegy 40 %-os széndioxid kibocsátást tudnak megtakarítani a rendszerrel vegyes üzemben, ami tetemesnek számít.
A hajtáslánc mellett nagy hangsúlyt fektettek az autó tömegének csökkentésére is. A szénszálas utascella mindössze hetven kilogrammot nyom és a menetkész autó súlya is csak kicsivel haladja meg az 1,1 tonnát. Ha hozzávesszük, hogy a motor több mint hétszázötven lóerős, a hibrid rendszer pedig hozzáad még százat, prognosztizálhatjuk, hogy az F150 kétségkívül az egyik leggyorsabb valaha gyártott autó lesz.
A legfrissebb kémfotók alapján már az arányok is jól kivehetők. Oldalról a Ferrari Enzóhoz hasonló sziluettet látunk, hosszú farral és arányaiban kis utascellával. A nagyon alacsony üléspozíció, melyben a lábaknak hosszan előre kell nyúlnia megköveteli a sirályszárny-ajtókat, mely segítségével kényelmesen foglalhátják el helyüket a leendő vásárlók.
A teljesen friss modell, a várakozások szerint pár hét múlva debütál a Genfi Autószalonon, a Totalcar tudósításából pedig minden bizonnyal új információkat is megtudhat a legújabb maranellóiról.