Nehezen érthető, de minden nagyobb autógyár külön kínálatot fejleszt Brazíliában. A Hyundai is beállt a sorba, ennek köszönhető a Daciák megfelelőinek tűnő HB20 sorozat, amely a praktikus értékeket ötvözi démoni megjelenéssel. A magasított HB20X-ről már megemlékeztünk, és most elkészült a szedán, amely csak egy lehelletnyivel tűnik kevésbé rémesnek.
A baj itt is sem a részletekkel van, hanem az arányokkal: olyan, mintha az i40-est nyomták volna össze mind oldal-, mind hosszirányban. Ráadásul látszik, hogy a rossz arányú autót próbálták formai trükkökkel feldobni, de ezek mintha épp rontanák az összképet. Ilyen furcsaság a dupla övvonal, amely mintha még magasabbnak mutatná az autó amúgy is túlméretes oldallemezeit, vagy a csaknem az A oszlop tövéig húzott fényszórókat, amelyek még zömökebbnek mutatják a rövidke orr-részt.
A 4,2 méter hosszú autó egyébként egész tágasnak tűnik, és a 450 literes csomagtartó is bőségesnek tűnik. A HB20S kétféle, határozottan erős motorral érkezik: az ezres háromhengeres Kappa motor 80 lóerős, az 1,6 literes négyhengeres pedig 128 lóerős. Ezekhez kétféle váltót kínálnak majd, 5 sebességes manuálist, vagy 4 sebességes automatát.
Elképzelhető, hogy Brazíliában sikeres is lesz a típus – nem tudjuk, hogy odaát milyen lehet a vásárlók ízlése – máshová viszont aligha viszik, hisz a Hyundainak ebben a szegmensben bőven vannak bevált, legalábbis semleges megjelenésű modelljei.