Meglepő eredményt közölt egy brit biztosítótársaság, amely ügyfelei között mérte fel, hogy azok mennyire elégedettek autójukkal. Információik szerint az egyik legkevésbé elégedett tulajok a ferrarisok.
A sportautók keresztapjaként számon tartott Ferrari gyalázatos eredménnyel zárt az AXA friss felmérésén: a megkérdezett ferrarisok mindössze ötvenhét százaléka mondta azt, hogy elégedett autójával. Arról nem tudni, hogy a felmérés kitért-e az ügyfélszolgálat, vagy a szervizelés minőségére, csupán százalékos értékben megadott eredményeket közölt a biztosító.
Ugyanezen a listán a SEAT, a Peugeot, a Lexus, a BMW, és az Aston Martin hetvenöt százalék fölött zárt. Mielőtt bárki messze menő következtetéseket vonna le ezekből az értékekből, ne feledje: szó nincs arról, hogy a Ferrari rosszabb lenne ezen márkák bármelyikénél, csupán a tulajok elvárása különbözik – a Ferrari ezek szerint nem elégíti ki kellően ügyfelei igényeit.