A Tata 2008-ban egy igazán olcsó kisautóval, a Nanóval jelentkezett, mely a forgalmazás kezdetén igen sikeresnek bizonyult. Bár Indiában még tavaly is a tíz legkeresettebb autó volt, a 2013. márciusi eladási adatok már 86 százalékos visszaesést mutattak a tavalyi év azonos időszakához képest.
Az indiai autógyártó érdekesen látja a visszaesés okát: szerintük a Nano egyszerűen túl olcsó (480 ezer forintnak megfelelő rúpiába kerül). A Tata ügyvezetője, Karl Slym szerint az emberek azért ódzkodnak a kisautótól, mert mások véleményétől tartanak: a Nano sokak szemében nem igazi autó, csupán valamilyen átmenet a robogó és a személyautó között.
A megoldás Slym szerint az lehet, ha a Nano alapjaira építenek drágább változatokat – akár a Pixel tanulmányhoz hasonlóakat. Bár az ügyvezető nem részletezte a Tata terveit, de szerinte egy ilyen lépéssel még több vásárlót érhetnének el, és nemcsak kétkerekű-pótlékként tekintenének autóikra az emberek.