Szöul után Shanghaiba is magával vitte a Kia a Cubot. Eddig úgy tűnt, hogy a Cub egy olyan tanulmány, amin a gyártó csak teszteli a jövőbeni megoldásait, de a rövid időn belüli második kiállítás arra enged következtetni, hogy talán a sorozatgyártás gondolata is felmerült a márka vezetőségénél.
Nem lenne meglepő, ha meg merné ezt lépni a Kia, hiszen annak idején a Soulról is kevesen hitték, hogy bumfordi téglaformájával piacra dobják. A vetélytársak a Mini, a Fiat 500 és az Opel Adam lehetnek. Ami a külsőt illeti, úgy tűnik jót tesz egy autógyárnak, ha a formatervezőt léptetik elő márkaelnökké. Legalább annyira karakteresre sikerült, mint a többi mini. Ami a motorját illeti, a Ceed egyhatos turbós benzinesét tették a kis Kiába több, mint 200 lóerővel. Ezzel a Mini Cooper S-sel és a Fiatt 500 Abarth-tal esik egy kategóriába. Nagy valószínűséggel, ha gyártásba menne, gyengébb motorokat is szerepelnének a palettán.
A tanulmánynak kevés olyan részlete van ami nagyon elrugaszkodott lenne a hétköznapi megoldásoktól, az öngyilkos ajtók talán még a végleges autón is megmaradnának, a visszapillantó tükrök minden bizonnyal hagyományosabb darabokra cserélődnének.
A Cub kevésbé tűnik női autónak, mint egy 500-as vagy egy Adam, és ez lehetne a sikere titka is. A piac vélhetően elbír még egy drága kisautót, főleg ha a férfi szívekhez, és így pénztárcáikhoz szól.