A Sanghaji Autószalonon megérkezett végre a Suzuki régóta várt koncepciója. Az autót, amely a kézzel fogható bizonyítéka annak, hogy a japán vállalat nem mond le az alsó-középkategóriás limuzinok piacáról eddig is ismert nevén, Authentics-ként mutatták be.
Ahogy az Egyesült Államok és Kanada piacáról lassacskán kihátrál, úgy növeli jelenlétét más régiókban a Suzuki. A japánok Sanghajban a számukra egyre fontosabb kínai piacnak hízelegtek kicsit, amikor a nagyváros szalonján leleplezték végre ezt a lapos limuzint.
Az Authentics-ként most bemutatott tanulmány érkezéséről egy ideje már híreztek a Suzukinál, két teaser-fotónál azonban eddig nem láttunk többet. A formájában leginkább a Peugeot bálnáira hajazó koncepcióról nagy a titkolózás, így továbbra sem tudni, hogy milyen néven látjuk majd a Suzuki palettáján.
Az autóval kapcsolatban egyelőre annyi biztos, hogy a jövő év végén, Kínában kezdik majd gyártani. Hogy a sorozatgyártásba kerülő modell megjelenésében mennyire tér majd el a kiállítottól kérdéses, az viszont biztosra vehető, hogy az autónak nagyon fontos szerepe lesz a japánok kínai terjeszkedésében. Egyelőre az is elképzelhető, hogy az ára miatt sokat támadott Kizashi helyét veszi majd át.
Az Authentics technikai adatai nem nyilvánosak, a képek alapján azonban elmondható, hogy méretbeli adottságai miatt mindenképp alkalmas lehet rá, hogy a kínai piac egyik legnépszerűbb szegmensében, a középkategóriás limuzinokéban harapjon ki magának egy nagy szeletet, ez pedig az 1,3 milliárd lakosú ország népes középosztályát tekintve igen sok potenciális vevőt jelentene.