Az első generációs Logant ugyan már csak használt autóként lehet beszerezni Európában, de másutt tovább folytatódik a karrierje. És nem csak Oroszországban, ahol a Logan MCV Lada Largus néven tarol a piacon tovább, de Indiában is, ahol most épp egy ötajtós változatot fejlesztenek nagy erőkkel.
A Logan Indiában Mahindra Verito néven kerül forgalomba az azóta felbontott Renault-Mahindra szövetség nyomán, és úgy néz ki, az indiai nagyvállalat nem elégszik meg az egyszerű licencgyártással. Saját fejlesztőik kidolgozták a Logan ötajtós változatát, amely a Dacia Sandero meglehetősen ügyetlen megjelenésű alternatívájának ígérkezik. A Logan eleve nem különösebben szép – rossz nyelvek szerint a Renault direkt rontotta el a formát, hogy az olcsó autó még véletlen se jelentsen házon belüli konkurenciát – de a puttonyt eltávolítva az eredeti arányok is felborultak. Láthatóan próbáltak javítani a helyzeten a C oszlop felső részét borító lámpákkal – így az autó hátulja talán nem hat olyan vaskosnak – de azért érezni, hogy ez inkább szükségmegoldás, mint tervezői szándék eredménye.
Az ügyetlen külső persze nem feltétlenül baj, hisz a Mahindra olcsó autónak szánja a megkurtított Logant, és ha elég alacsonyan tudják tartani az árat, akkor a forma ellenére is népszerűvé válhat a típus Indiában. Az viszont kevéssé valószínű, hogy Indián kívül is találkozunk majd a típussal, hisz a Mahindrának csak a hazai piacon van joga a típust forgalmazni.