Immár gázzal is megy legolcsóbb népautó

2013.06.20. 14:54

A Tata Motors bemutatta a frissített Nanót, amely egy kicsit talán kívánatosabb lett, mint elődei, de továbbra is tagadhatatlan a gyár szándékolt minimalizmusa. A legfőbb újdonság, hogy megjött végre a gázos változat.

Noha még nagyon messze a vágyott népautós státusz, a Tata nem hagy fel nagy tervével, és 2008 óta módszeresen szórja tele Indiát a Nanoval. A fejlesztések folyamatosak, és a 800 köbcentis változat után itt a gázos, ami egy enyhe ráncfelvarrással együtt érkezik. A friss Nano egy új krómszegélyt és módosított hátsó lökhárítót kap. Mivel a személyre szabhatóság már az indiai piacon sem nélkülözhető, a négy hangulatcsomaghoz kontrasztos tetőt, új könnyűfém felniket és egy aerodinamikai csomagot is lehet kérni, emellett az új Nanohoz már lesz Bluetoth- és USB-csatlakozókkal ellátott négyhangszórós audiórendszer is.

Az utastér már messze nem az a fapados flörtelem, amit az első Nanokon megismertünk, igaz, a bézs belsőtér a ráncfelvarrás után sem lesz az alap része. A megújult középkonzol mellet a két új kesztyűtartó tűnik fel a képeket nézve, és az, hogy a korábbinál talán minőségibb anyagokat hoz az átdizájnolás.

A következő Nano a 38 lóerős, 634 köbcentis benzines mellé megkapja a korábban ígért CNG-s használatra is alkalmas motort. Az frissített apróság már a következő hónapban kapható lesz, ára pedig 580 ezer forint körül indul.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.