Bár a Renault Twizy nem váltott ki egyöntetű rajongást mindenkiből, az eladási sikerek beindították a konszernstratégák fantáziáját. A Honda és a Toyota után a Renault házastársa, a Nissan is bejelentette, hogy dolgoznak egy saját törpeautón.
Ugyanazt a szlogent hangoztatja a Nissan is, amit hasonló, két egymás mögött ülő személynek szánt dodzsemeknél szokás: kombinálni szeretnék a motorok és az autók előnyeit. Az aktuális nyilatkozó, Etienne Henry, a Nissan termékfejlesztési igazgatója azonban diszkréten kritizálja is a Renault-t, szerinte ugyanis a Twizy jó koncepció, de volna mit optimalizálni rajta.
Utalásaiból arra lehet következtetni, hogy a Nissan Twizyje alapkivitelben zárt lesz, és az sem kizárt, hogy néhány ötletet átvesznek a 2009-es Land Glider tanulmányból. A motorkerékpárhoz hasonló kanyarba dőlés ugyan kicsit futurisztikusnak tűnik, de a Twizy egyik gyenge pontját, a kemény rugózást ki lehetne küszöbölni vele. És ha a japánok kezelésbe veszik, talán a kezdetlegesség érzetét is ki tudják irtani belőle, ami sokat segítene a hasonló járművek pozitív megítélésében.