A Caterham ugyan a kínálat jelentős bővítésére készül a Renault-val karöltve, de azért a Lotus Seven utódokból álló kínálatot sem hanyagolják el. Most az R500-ast cserélik le az alaposan továbbfejlesztett 620R-re.
Látszatra persze nem változik sok részlet, egyedül az autó orrán kialakított extra légbeömlő láttán lehet olyan sejtésünk, hogy a megszokottnál is erősebb Sevennel van dolgunk. A plusz levegőre persze szükség is van, miután a kétliteres Ford Duratec motorból kompresszor segítségével a korábbi 266 helyett 311 lóerőt hoztak ki. A csúcsteljesítmény 7700-as fordulatszámon érhető el, a 296 Nm-es csúcsnyomaték pedig 7350-en, azaz a motort pörgetni kell, ha igazán gyorsan akarunk menni a csúcs-Caterhammel. Ha viszont forgatjuk a motort, megy is, mint a veszedelem: 0-ról 96 km/h-ra 2,79 másodperc alatt gyorsulhat.
Az alapvető szerkezet persze nem változott: könnyű csőváz, kettős keresztlengőkaros első és De Dion rendszerű hátsó futómű – a lényeg, hogy minden annyira könnyű és egyszerű maradjon, amennyire lehet. Alighanem, ezért maradtak a szokatlanul kis kerekek is: az alig-mintás Avon ZZR gumik 13 hüvelykes felnikre kerülnek.
A Caterham 620R nyilván a legjobb pályanapra járós utcai autók közé tartozik majd, és az ára is ezt tükrözi. Öt híján ötvenezer fontot kérnek érte, ami közel 17 millió forintnak felel meg – ezért viszont olyan autót adnak, amely háromszor erősebb szupersportkocsikat is leiskolázhat a versenypályán. Másra persze egyáltalán nem alkalmas, hiszen szűk és hangos, de a Caterham hűséges vásárlóit ez aligha fogja zavarni.