A Mitsubishihez közeli hírforrások szerint a következő Lancer Evo hibrid hajtásláncot kap. Az autóba a tervek szerint egy plug-in rendszer kerül, a belsőégésű turbómotor mellé két villanymotor is jár majd.
Bár az ortodox rajongók valószínűleg fogják a fejüket, de a három motor összteljesítménye várhatóan meghaladja majd az 500 lóerőt. Ezzel az autó menetteljesítményei megközelíthetik a Nissan GT-R-ét is. A gyártó természetesen alacsonyabb fogyasztást is ígér, de ez csak marketingfogás: spórolni továbbra sem egy Evóval fognak a tulajdonosok. A rendszernek hála az egyes kerekekre jutó nyomaték is könnyebben szabályozható. Az autóba várhatóan a már meglévő PHEV rendszer továbbfejlesztett változata kerül, ami az Outlanderben már ma is elérhető, igaz csak Japánban és Hollandiában. Azt, hogy a Mitsubishi komolyan gondolja a fejlesztést mi sem bizonyítja jobban, mint hogy idén a Pikes Peak hegyi felfutón is egy elektromos autót indított, ami az összesítésben a nyolcadik helyen végzett.
Nem a Mitsubishi az egyetlen gyártó amely a sportkocsijába elektromos hajtást szán. A Ferrari LaFerrari, a McLaren P1, és a Porsche 918 is hibrid rendszereket használ.