Gyorsabb, erősebb, könnyebb és feltűnőbb Clio-változat várható 2014-ben. Az előző Clio Gordini még csak külsejében tért el az RS-től, ezúttal azonban egy még hegyesebb változatot takar majd a patinás név.
A Gordinibe várhatóan az RS 1,6 literes turbómotorja kerül, de nagyobb teljesítménnyel: a becslések szerint 200 helyett 230 lóerős lesz. Ennek, és a kb. 25 kilogrammos tömegcsökkentésnek köszönhetően javul az autó gyorsulása - valószínűleg 6 másodpercen belül eléri majd a százas tempót - és a végsebessége is nőhet, elvben akár 250 km/h-ig is. Várhatóan a Renault Sport által hangolt, egy centivel leültetett, keményebb kupás futóművet is megkapja az autó.
Természetesen maradnak a jellegzetes Gordini csíkok, és számíthatunk rá, hogy az extrém színválaszték, a típusra jellemző mintázatú nagyméretű alufelnik, a kagylóülések és az alumínium, illetve karbonszálas belső dekor is e típusváltozat ismertetőjegyei közé tartozik majd.
Bár a gyári bejelentésre még várni kell, egyes találgatások szerint a jól csengő Gordini feliratért, és a hozzá tartozó műszaki tartalomért 8 - 8,5 millió forintnak megfelelő euró kell majd fizetni, közel kétmillió forinttal többet, mint a kissé puhára sikeredett Clio RS-ért.