A BMW a Frankfurti Autószalonon mutatta be a nagyközönségnek régóta várt sportkocsiját, az i8-ast. A 364 lovas hibrid (melynek 1,5-ös, benzines háromhengerese 233, villanymotorja 131 lóerős) hivatalos fotói már kevéssel az élő bemutató előtt napvilágot láttak, nem sokkal később pedig felröppentek olyan pletykák is, melyek szerint akár M-változat is készülhet belőle.
A bajor gyártó fejlesztésügyi kommunikációs igazgatója, Cypselus von Frankenberg azonban most határozottan cáfolta ezeket a híreszteléseket. Szerinte az M-es BMW-knek és az i-modelleknek is megvan a maguk rendeltetése, és piaca, felesleges lenne összemosni a kettőt, és elkészíteni – például - egy i8 M-et. Az M-részleg mérnökeinek nem is lenne szabad kapacitása ezekre a munkákra, ráadásul az M-modellekben egyértelműen hagyományos, belsőégésű motorokat alkalmaznak, míg az i3 esetében elektromos, az i8-nál pedig hibrid hajtásláncot használnak.
Frankenberggel egyébként Carsten Pries, az M GmbH termékmenedzsere is egyetért. Bár az i8-as egyértelműen sportautónak tekinthető, szerinte mégis teljesen más területet céloz meg, mint például az M3. Ráadásul az i3, illetve az i8 nem használ közös platformot egyetlen más típussal sem, így a jövőben nem a két részleg együttműködése, hanem épp ellenkezőleg: egy belső rivalizálás alakulhat ki. Hogy erre mikor kerülhet sor, arról azonban még Pries sem bocsátkozott jóslatokba.